.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری خبر داد ؛
تفویض اختیارات فرماندار ساری به مدیران دستگاه‌های اجرایی
فرماندار ساری گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان ساری به صورت کشیک، در طول یک نیمه از روز اختیارات فرماندار را دارند و تمامی اختیارات غیر از مسائل مالی و امنیتی را به مدیران دستگاه‌ها تفویض کردیم.

به گزارش شمال نيوز، ، جواد واحدی بعد از ظهر امروز در محل ستاد سفر شهرستان ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در این ایام پوشش خبری خوبی داشتند و از این بابت از رسانه‌ها سپاسگزاریم.


وی بیان داشت: مدیران دستگاه‌های شهرستان ساری به صورت کشیک، در طول یک نیمه از روز اختیارات فرماندار را دارند و تمامی اختیارات غیر از مسائل مالی و امنیتی را به مدیران دستگاه‌ها تفویض کردیم و ابلاغ هم در این زمینه صادر شد.


واحدی با اشاره به اینکه آمادگی حضور مسافران در مرکز استان را داریم، تصریح کرد: نمادهای زیبایی در شهر ساری قرار داده‌ایم که برای نخستین‌بار، جایگاه مرکز استان به صورت ویژه دیده شده است.


وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسائل مورد توجه استاندار مازندران، بحث زباله است، گفت: برای مدیریت زباله و داشتن شهری بدون زباله، کشیک‌هایی در محورهای شهرستان ساری تعریف کردیم که مسئولیت این کشیک‌ها بر عهده بخشداران است و هر روز نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند.


فرماندار ساری یادآور شد: محیط زیست شهرستان هم با ایجاد پایگاه‌هایی نسبت به توزیع ظروف یک‌بار مصرف و ظروف زباله اقدام کرده است.


وی با اشاره به فعالیت 50 بازرس برای نظارت بر اصناف در شهرستان ساری که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، افزود: بازرسان آرد و نان را هم فعال کردیم و در روستاها و شهرها بر کیفیت و کمیت نان نظارت دارند.


واحدی با اشاره به مشکلات قطعی آب در روزهای پایانی سال 92 و کمک مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی برای رفع این مشکل، ادامه داد: از مردم تقاضا داریم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.


وی با بیان اینکه در مرکز استان مشکل تامین آب نداریم، اظهار داشت: مشکل ما در زمینه اصلاح شبکه و آبرسانی است و اجرای این پروژه هم به حدود 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


واحدی افزود: عابربانک‌های شهرستان ساری هم پاسخگو هستند و فعلا مشکلی در این زمینه نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1393
دست مسئولین درد نکنه حالا که کاری انجام شده نباید پنهان کرد شاید برای اولین باره که دارم می بینم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.